marți, 22 mai 2012

Filmele - o alta realitate

 "Cand oamenii n-au mai avut curajul sa creada in viata de jos, cand n-au mai avut candoarea sa creada in viata de sus, au inceput sa creada in viata ca-n filme... Pentru o buna parte a lumii, filmul a fost intr-adevar o uzina care producea vise, conserve de vise. La inceput, vise sepia. Pe urma, vise tehnicolore, iar spre dimineata, inainte de ora trezirii - cosmaruri..." Ecaterina Oproiu
 Fie ca citim carti, fie ca vizionam un film, traim odata cu personajele, suntem martorii unor povesti de viata...  plangem, radem, speram alaturi de actorii nostrii iubiti. Iubim cu pasiune alaturi de Scarlett O'Hara, ne intoarcem in preistoric, in Jurassic Park si luptam impotriva raului alaturi de Batman... intram intr-o alta realitate, intr-o alta viata, o viata a filmelor.
 De ce ne pasioneaza filmele si cat timp acordam vizionarii acestora? Ce anume ne atrage si ce anume ne impresioneaza la un film?
 De aceea va invit (si va rog frumos) sa raspundeti catorva intrebari din chestionarul meu si intrebarilor de mai jos.
 Ce filme/seriale preferate aveti?
 Cat de des optati pentru vizionarea unui film la cinematograf?
 Va multumesc anticipat!

25 de comentarii:

  1. 1. Oldboy/The Wire
    2. Cat de des am destul fond financiar sa-mi permit o astfel de cheltuiala. In ultima perioada, niciodata

    RăspundețiȘtergere
  2. 1.Supernatural,True blood,House,Scrubs,Sherlock
    2.Cel putin o data la luna.

    RăspundețiȘtergere
  3. 1) Slumdog Millionaire/seriale nu prea vizionez
    2) Idem "Buricul Pamantului"

    RăspundețiȘtergere
  4. 1. De obicei vizionez seriale, cum ar fi : Prison Break, Shameless, Supernatural, Misfits, Skins, Grey's Anatomy, Once upon a time, The Tudors, Californication, House, Lie to me. Desigur, imi plac si filmele, ba chiar recomand cateva foarte bune pe care le-am vazut de-a lungul timpului: Les amours imaginaires, J'ai tue ma mere, Goodbye Lenin!, The dreamers, Chronicles( 2012), Take shalter, Never let me go, Kind of the flies (1990), Gladiator, Into the wild, Like creazy si lista poate continua.

    2. Sincera sa fiu, nu prea am mers la cinemtograf decat o data anul acesta. Aleg sa merg doar daca filmul este intr-adevar unul bun. Dar de obicei prefer sa ma uit acasa la filme.

    RăspundețiȘtergere
  5. 1. nu ma uit la seriale. cat despre filme pot spune ca depinde de starea pe care o am atunci cand imi aleg unul.
    2.cand am cu cine sa merg la cinema .

    RăspundețiȘtergere
  6. 1. Grey's anatomy, gossip girl
    2.cand am timp si cu cine sa merg.

    RăspundețiȘtergere
  7. 1. Imi plac mult filmele vechi/SF - Battlestar Galactica, Farscape, Doctor Who, Torchwood, sitcomuri- Friends, How I met your mother, Sex and the city etc
    2.Merg mai rar la cinema, pentru ca biletul e destul de scump si nu-mi pot permite intotdeauna.

    RăspundețiȘtergere
  8. 1. Housee, Grey's Anatomy, 2 half man, sex and the city, Friends, Desperate housewives
    2. 1-2 pe luna in caz ca sunt filme bune

    RăspundețiȘtergere
  9. 1.Gossip girl,Supernatural,Grey's Anatomy,Love and other drugs,Csi,Criminal Minds,Misfits
    2.Imi place sa merg la cinematograf cat mai des.

    RăspundețiȘtergere
  10. 1)Sex and the city,House,How i met your mother,Gossip girl
    2)De cand cu orange film,merg destul de des.Aproape in fiecare miercuri,daca sunt filme interesante.

    RăspundețiȘtergere
  11. 1. True blood, Gossip Girl
    2. Cand am timp si chef :D

    RăspundețiȘtergere
  12. 1. House MD (s-a terminat astazi, din pacate). Grey's Anatomy, The Good Wife, NCIS, The Mentalist
    2.Destul de rar, avand in vedere ca bugetul nu ma prea ajuta. Dar daca sunt interesata de un film anume, cu siguranta nu voi astepta pt dvd si voi merge la cinema

    RăspundețiȘtergere
  13. 1.Lie to me
    2.Atunci cand am timp

    RăspundețiȘtergere
  14. 1. Gossip Girl, C.S.I. New York, Two and a Half men,Grey`s Anatomy
    2. Nu merg foarte des la cinema. De doua ori pe luna, cam asa..Prefer sa le vad online, e mai ieftin si mai comod :D

    RăspundețiȘtergere
  15. 1. Anatomia lui Grey, C.S.I New York, Sex and the city
    2. Cam de 2 ori pe luna

    RăspundețiȘtergere
  16. 1. Imi place mai mult sa ma uit la filme si asta pentru ca nu prea am timp sa ma uit la seriale. Cu toate acestea m-am uitat si la cateva seriale care mi-au placut: Gossip Girl, Legend of the Seeker, Merlin si Ugly Betty. De asemenea imi plac foarte mult filmele cu mai multe parti.
    2. Ori de cate ori am timp imi place sa merg la cinema pentru ca filmele sunt unul dintre hobby-urile mele.

    RăspundețiȘtergere
  17. 1.Lie to me si House MD
    2.Destul de rar..o data la cateva luni.

    RăspundețiȘtergere
  18. 1. Sex and the city, One tree Hill, Gossip Girl, 90210.
    2. Cam de 2-3 ori pe luna.

    RăspundețiȘtergere
  19. 1.Game of thrones ,Memoires of a geisha , Awakening.
    2.Rar...de 3-4 ori pe an.

    RăspundețiȘtergere
  20. 1.v for vendetta, memento, amelie , iar dintre seriale friends
    2.destul de rar

    RăspundețiȘtergere
  21. 1. Imi e fria de intrebarea asta...sunt mult prea multe.
    2. Merg...nu stiu de cate ori dar merg

    RăspundețiȘtergere
  22. 1.The Shawshank Redemption/How i met your mother
    2.Uneori, in functie de buget.

    RăspundețiȘtergere
  23. 1. The tree of life/Tre metri sopra il cielo
    2. Aproximativ de doua ori pe luna.

    RăspundețiȘtergere
  24. 1. Grey's Anatomy, NCIS, Dictatorul,The vampire diaries, Midsomer Murders
    2. Nu merg regulat la cinematograf, dar de fiecare data, cand apare o ocazie sa merg, incerc sa merg.

    RăspundețiȘtergere
  25. 1. How I met your mother, Big Bang Theory/ Mr. Nobody, Forrest Gump, The notebook.
    2. Merg destul de rar, eventual miercurea, pentru ca e miercurea Orange!

    RăspundețiȘtergere